Att prioritera

Med lätthet kan man konstatera att jag inte direkt prioriterat denna blogg tidigare, men nu skall jag komma igång. I politiken finns det en dimension till jmf med när man var aktiv i näringslivet och det är att berätta vad man uträttar. Och det har jag svårt för, eftersom det tar tid ifrån det man istället kunde fått gjort. Jag är och har alltid varit mycket inriktad på att få resultat för att bli nöjd, men skall nu kombinera det med att här berätta vad jag utför, mina tankar och såklart berätta om resultat jag och Centerpartiet uppnår i samarbetet med Femklövern.

Kommentera

